Ik heb tijdens het tanken de melding gekregen “U kan tanken tot €375?”
Wanneer je een betaalkaart gebruikt om via de terminal van een tankstation de pomp vrij te zetten wordt er een bedrag gereserveerd op je rekening omdat het te betalen bedrag nog niet gekend is. Dat bedrag kan je vergelijken met een waarborgsom (ook wel pre-authorisatie genoemd). Dit is zo op elk tankstation in Europa en in navolging van de Europese wetgeving.
Het bedrag kan maximaal €375 zijn, maar in geen geval wordt er €375 afgerekend. Van zodra je de tankbeurt beëindigd gaat het gereserveerde bedrag terug worden vrijgegeven en wordt je rekening gedebiteerd met het exacte bedrag van je tankbeurt. Normaal gezien duurt dit enkele minuten. Indien het toch langer zou duren kan je steeds contact opnemen met je bank zodat ze dit terug kunnen vrijgeven. Wij reserveren dit bedrag niet en kunnen dit dus ook niet vrijgeven.
Het papier was op voor een ticketje te printen, wat nu?
Indien je een ticketje wou printen en het papier was op kan je ons steeds even contacteren via onze contactpagina. Wij kunnen dan voor jou het nodige doen. Geef hier ook wel zeker het station even mee zodat we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen voor andere klanten.
Mijn kaart zit geblokkeerd in de automaat, wat nu?
Neem even contact met ons permanentienummer 0470/89 17 66 en we helpen je met plezier verder.
Hoe gebruik ik mijn tegoed bon?
Deze kan je opladen via de pagina: Tegoed aanvragen.
Zodat wij het resterende bedrag op uw rekening kunnen terugstorten.
Ik heb mijn kaart in de geldgleuf gestoken
Meestal komt uw kaart er na enkele minuten gewoon terug uit. Indien dit niet zo is dan belt u best met card stop (078 170 170).
Uw kaart zal voor uw veiligheid geblokkeerd worden en u ontvangt een nieuwe.
Onze machine zal uw kaart voor uw veiligheid onbruikbaar maken.
Ik heb geld in de automaat gestoken en niet alles kunnen tanken
Héél soms kan het even foutlopen bij de betaling of bij het tanken. Indien je dit voor hebt kan je ons dit steeds even laten weten via de pagina: Tegoed aanvragen. Daar kan je dan alle informatie achterlaten waarop wij het gaan bekijken en het bedrag mee kunnen terugstorten.
Er is geld in de automaat blijven steken, wat nu?
Graag ons dan zo snel mogelijk te contacteren via onze contactpagina. Zo kunnen we zo snel mogelijk een technieker ter plaatse sturen om dit euvel op te lossen. Anders kan het ook voor de volgende klanten problemen geven. Aan de telefoon kan je dan ook meteen even je gegevens achterlaten waarmee we het kwijtgeraakte bedrag dan kunnen terugstorten.